Державна підсумкова атестація випускників 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів проводиться у письмовій формі з 1 по 8 червня 2016 року з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу. Міністерством освіти і науки затверджено орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти у 2015/16. Невід’ємною складовою програми ЗНО з історії України є перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання абітурієнтами. Зміст роботи визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти. Міністерством освіти і науки затверджено Календарний план підготовки та проведення ЗНО в 2016 році, яким визначено дати проведення тестування з кожного навчального предмета, а також дати проведення основних заходів, що супроводжуватимуть проведення тестування у наступному році. Український центр оцінювання якості освіти затвердив характеристики тестів зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року. Характеристики фактично визначають, що представлятимуть собою тести ЗНО у 2016 році. Пробне зовнішнє незалежне оцінювання відбудеться у квітні 2016 року. Про це йдеться у відповідному наказі Українського центру оцінювання якості освіти. Міністерством освіти і науки України визначено, що зовнішнє незалежне оцінювання в 2016 році буде проведено у період з 5 травня до 10 липня. Перелік навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ-ІІІ ступеня у 2015/2016 навчальному році. Методичні рекомендації розроблено відповідно до окремих положень Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Я завжди пам'ятаю, що кожен мій учень особливий, ні на кого не схожий. Але дати дітям відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття власної гідності.
У північних народів є прислів’я : « Якщо подарувати людині одну рибину вона буде сита один день, якщо подарувати дві вона буде сита два дні , якщо навчити ловити рибу вона буде сита все життя». Так само у навчанні корисно знати багато , але ще корисніше самому добувати знання. Урок-екскурсія дає великий ефект для вірного розуміння історії. Конкретизуючи і уточнюючи уявлення учнів, такі уроки збуджують інтерес до краєзнавства. Ці уроки використовую в практиці своєї роботи, починаючи з 5 класу, в учнів формується система знань з історії рідного краю, його місце та значення в історичному розвитку нашої Батьківщини. З метою набуття школярами історичної та інших компетентностей та відповідно до державних вимог із загальноосвітньої підготовки учнів окремою структурною складовою програми для учнів 5 класу є спеціальні уроки – практичні заняття Досвід свідчить, що вивчений матеріал скоро забувається, а сформовані у школі навички учні беруть із собою у реальне життя. Вміння, надбані на уроках історії, саме прийоми роботи, якими оволодівають учні, роблять можливим самостійний критичний підхід до матеріалу, що вивчається. Окрім основних прийомів мислення ( аналіз, синтез, порівняння ) та загальних прийомів навчальної роботи ( вміння працювати з книгою, складати план та інше ), які застосовуються під час вивчення кожного предмета, потрібно володіти спеціальними прийомами, без яких неможливо вивчати окремі предмети ( робота з історичною картою ). Я – вчитель історії не тільки за дипломом , а й за покликанням , і своєю професією дуже пишаюся. Особливість моєї професії в тому , що щодня й щогодини несу учням знання. Я – вчитель , і тому переконана, що моя робота, знання та вміння необхідні людям, яким завтра вступати в самостійне життя.ломом , а й за покликанням |