Про себе
Вчитель історії
Категорія: вища
Педагогічний стаж: 43 роки
Категорія: вища
Педагогічний стаж: 43 роки
Педагогічне кредо: « Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий вчитель»
Проблема над якою працюю: «Формування національно - історичної свідомості на уроках історії
України».
Я – вчитель історії не тільки за дипломом , а й за покликанням , і своєю професією дуже пишаюся. Особливість моєї професії в тому , що щодня й щогодини несу учням знання. Я – вчитель , і тому переконана, що моя робота, знання та вміння необхідні людям, яким завтра вступати в самостійне життя.
Діяльність на уроках історії спрямовую на розвиток пізнавальної активності школярів, та розвиток їх творчих здібностей . Підбір методів навчання забезпечує реалізацію цілей історичної освіти, допомагає розвивати творчу особистість учня, формувати його життєві і соціальні компетенції , займати активну громадянську позицію.
У своїй педагогічній праці апробовую спосіб інтеграції окремих елементів таких сучасних технологій навчання, як : інтерактивна технологія, особистісно зорієнтоване навчання.
Для того , щоб така інтеграція принесла бажаний результат , намагаюся вникнути в методику кожної з даних технологій і максимально ефективно використати їх елементи.
Незважаючи на розмаїття нововведень , основною формою організації навчальної діяльності вважаю – урок.
Автор матеріала
Коментарі