Успіхи моїх вихованців, це і мої успіхи
Я завжди пам'ятаю, що кожен мій учень особливий, ні на кого не схожий. Але дати дітям відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття власної гідності – ось моє найперше завдання, бо успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію для боротьби з труднощами, бажання вчитися.
Говорячи сьогодні про розвиток креативності у дітей, згадую слова Ш. Амонашвілі: «Якщо хочеш виховати в дітях сміливість думки, інтерес до справжньої інтелектуальної праці, самостійність, вселити в них радість співтворчості, необхідно забезпечити такі умови, щоб іскорка їхніх думок створила царство думки, надала їм можливості відчути там себе володарем».
Мої учні, це і мої колеги в творчому пошуку, наша співпраця завжди плідна і приносить багато задоволення. Успіхи моїх вихованців, це і мої успіхи.
У 2013-2014 н.р. учениця 11 класу Дудник Ольга стала переможцем обласного конкурсу знавців Конституції України і зайняла ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії.
Говорячи сьогодні про розвиток креативності у дітей, згадую слова Ш. Амонашвілі: «Якщо хочеш виховати в дітях сміливість думки, інтерес до справжньої інтелектуальної праці, самостійність, вселити в них радість співтворчості, необхідно забезпечити такі умови, щоб іскорка їхніх думок створила царство думки, надала їм можливості відчути там себе володарем».
Мої учні, це і мої колеги в творчому пошуку, наша співпраця завжди плідна і приносить багато задоволення. Успіхи моїх вихованців, це і мої успіхи.
У 2013-2014 н.р. учениця 11 класу Дудник Ольга стала переможцем обласного конкурсу знавців Конституції України і зайняла ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії.
У 2014-2015 н.р. учениця 10 класу Крамар Анастасія зайняла І місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії.
Автор матеріала
Коментарі