Тема: Моя сім’я, моя родина – найкраща в Україні. Мета: Розширити уявлення учнів про традиційні стосунки в родині, вчити розвивати пізнавальні інтереси сім’ї, наслідувати народні традиції; виховувати повагу до членів родини. Працюючи в напрямку розвитку пізнавальної активності молодших школярів на логопедичних уроках систематично застосовуються завдання, які стимулюють у дітей цікавість, активність, бажання змагатися, перемагати. Урок збагачений використанням різноманітних наочних та роздаткових матеріалів: схеми, малюнки, картки, ігри. Зразком втілення в роботу актуальних завдань є відкритий урок на тему: «Закріплення вимови звука [р] у сполученні з приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів із збігом приголосних звуків. Складання речень за малюнками». Для формування у логопатів позитивної мотивації до занять, необхідно створити загальну емоційно-позитивну атмосферу, котра знизить тривожність і страх дитини допустити помилку, можливість попасти під нарікання і насмішки. Позитивне сприйняття навіть незначних досягнень дитини, психологічна підтримка у вигляді похвальних слів і дотиків сприяє емоційному комфорту і психологічній рівновазі. Широке використання ігор і цікавих прийомів на заняттях (смішні малюнки, ігрове формулювання завдань і вправ, загадки і т. д.) не тільки запобігають виникненню нудьги, але й спонукають появі збудження інтелектуальних емоцій логопатів: здивування, новизна, сумніви, досягнення. Оптимальний для дитини темп і змістовна насиченість занять, чередування розумової напруги і відпочинку, попереджувальна або швидка і доступна допомога логопеда при складнощах, ситуаціях успіху – все це формує оптимістичний настрій, відчуття радості і задоволення від роботи на логопедичному занятті. Мета та завдання: зацікавити учнів історією свого народу; створити сприятливі умови для виявлення творчості й талантів дітей; сприяти здоровому способу життя; надати можливості спробувати свою силу і спритність. |