Про себе
Береза Микола Васильович
Посада – вчитель математики, фізики та предмету "Захист Вітчизни". Закінчив Кіровоградський Державний педагогічний інститут за спеціальністю "вчитель фізики і математики" в 1991 році. В Олександрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступеня № 1 працюю з 1998 року.
Без доброти, милосердя немає педагога, як немає його без любові і поваги до дитини, тож основі моєї педагогічної діяльності - любов та повага до дитини, глибоке знання її особистості, уміле проектування ситуації успіху, почуття радості здобуття знань.
Дитина весь час знаходиться в стані самопізнання, самоутвердження, самовдосконалення, їй хочеться показати себе, утвердити свою волю, кмітливість. У математиці таким моментом можуть бути власні результати навчально-пізнавальної діяльності, розвиток розумової культури, інтелекту, особистісних якостей, тому методичною проблемою, над якою я працюю протягом останніх років є: «Розвиток індивідуальних здібностей, стимулювання інтересу до знань в учнів на основі використання елементів сучасних технологій навчання на уроках».
Система цінностей гуманістичного навчання стала освітній полем, найбільш сприятливим для реалізації моїх професійних поглядів, намагаюсь підтримувати хоча б найменшу зацікавленість учнів у навчанні, бажання брати участь у обговоренні, розв'язувати посильні завдання, щоб дитина повірила в свої сили і прагнула до кращого. Кожен урок стараюсь побудувати так, щоб учень на ньому був не пасивним спостерігачем, а активним моїм помічником.
Одним із шляхів цього є використання елементів лекційно-практичної системи навчання у старших класах, яка реалізує творчі можливості кожної дитини, індивідуалізує роботу на уроці, відкриває великі можливості творчого вирішення питань раціональної організації навчально-виховного процесу, значного підвищення ефективності уроку, а у середніх класах - технологію групової навчальної діяльності, ігрові моменти, які розвивають дитину як суб’єкт навчальної діяльності, підтримують інтерес до навчання, спонукають віру в свої сили і прагнення до розвитку.
Одним із шляхів цього є використання елементів лекційно-практичної системи навчання у старших класах, яка реалізує творчі можливості кожної дитини, індивідуалізує роботу на уроці, відкриває великі можливості творчого вирішення питань раціональної організації навчально-виховного процесу, значного підвищення ефективності уроку, а у середніх класах - технологію групової навчальної діяльності, ігрові моменти, які розвивають дитину як суб’єкт навчальної діяльності, підтримують інтерес до навчання, спонукають віру в свої сили і прагнення до розвитку.
Розвитку індивідуальних здібностей творчих особистостей сприяє система позакласної роботи, зокрема проведення міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», участь у якому кожного року бере близько півсотні учнів школи, та фізичного – «Левеня».
Автор матеріала
Коментарі