Про себе

Про себе

22.11.2024 в 09:13 Береза М.В. 1167 0 Береза5040

 
 
​Береза Микола Васильович
 Посада – вчитель математики, фізики та предмету "Захист Вітчизни". Закінчив Кіровоградський Державний педагогічний інститут за спеціальністю  "вчитель фізики і математики" в 1991 році. В Олександрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступеня № 1 працюю з 1998 року.
 
Без доброти, милосердя немає педагога, як немає його без любові і поваги до дитини, тож  основі моєї педагогічної діяльності  - любов та повага до дитини, глибоке знання її особистості, уміле проектування ситуації успіху, почуття радості здобуття знань.
      
Дитина весь час знаходиться в стані самопізнання, самоутвердження, самовдосконалення, їй хочеться показати себе, утвердити свою волю, кмітливість. У математиці таким моментом можуть бути власні результати навчально-пізнавальної діяльності, розвиток розумової культури, інтелекту, особистісних якостей, тому методичною проблемою, над якою я  працюю протягом останніх років є:  «Розвиток індивідуальних здібностей, стимулювання інтересу до знань в  учнів на основі використання елементів сучасних технологій навчання на уроках».
 
Система цінностей гуманістичного навчання стала освітній полем, найбільш сприятливим для реалізації моїх професійних поглядів, намагаюсь підтримувати хоча б найменшу зацікавленість учнів у навчанні, бажання брати участь у обговоренні, розв'язувати посильні завдання, щоб дитина повірила в свої сили і прагнула до кращого. Кожен урок стараюсь побудувати так, щоб учень на ньому був не пасивним спостерігачем, а активним  моїм помічником.

Одним із шляхів цього є використання елементів лекційно-практичної системи навчання у старших класах,  яка реалізує творчі можливості кожної дитини, індивідуалізує  роботу на уроці, відкриває великі можливості творчого вирішення  питань раціональної організації навчально-виховного процесу, значного підвищення ефективності уроку, а у середніх класах -  технологію групової навчальної діяльності, ігрові моменти, які  розвивають дитину як суб’єкт навчальної діяльності,  підтримують інтерес до навчання, спонукають  віру в свої сили і прагнення до розвитку.
 
 
 
Розвитку індивідуальних здібностей  творчих особистостей сприяє система  позакласної роботи, зокрема проведення міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», участь у якому кожного року бере близько півсотні учнів школи, та фізичного – «Левеня».    
Автор матеріала
Поділитись в соціальних мережах
Прикріплення
Відсутні
Додаткові функції
Друкувати
Надіслати другові
Коментарі
avatar