НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класи
Викладання фізичної культури в 5-9 класах здійснюється за новою навчальною програмою.
Навчальна програма з фізичної культури для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів підготовлена робочою групою у складі:
Т. Ю. Круцевич – завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання, рекреації та оздоровчої фізичної культури Національного університету фізичного виховання і спорту України, доктор наук з фізичного виховання і спорту, професор (голова робочої групи)
Л. А. Галенко – вчитель ліцею № 38 м. Києва
В. В. Деревянко – начальник відділу Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОНмолодьспорту України
С. М. Дятленко – начальник відділу нормативного забезпечення та організаційної роботи МОНмолодьспорту України
А. І. Ільченко – начальник Київського обласного управління з фізичного виховання та спорту
Н. С. Кравченко – викладач кафедри життєвих компетентностей Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, заслужений учитель України
І. Х. Турчик – доцент Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка, кандидат наук з фізичного виховання і спорту
С. М. Чешейко – вчитель ЗОШ № 78 м. Києва, заслужений учитель України
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Фізичне виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді. Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Мета реалізовується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань:
– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку;
– розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
– розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей;
– формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя;
– формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.