Тема уроку: Метання м'ячика у горизонтальну і вертикальну ціль Мета уроку: навчити дітей правильно метати м'ячик у горизонтальну і вертикальну ціль, вдосконалювати ціль, вдосконалювати техніку бігу на коротку дистанцію, виховувати любов до рідної землі. Питання фізичного виховання дітей та учнівської молоді широко обговорюються на районних методичних об’єднаннях, семінарах та конференціях. Зокрема, в цьому році було підготовлено та обговорено на семінарі питання: «Роль стройових та організуючих вправ на уроці фізичного виховання», «Порядок і правила заповнення класного журналу з розділу фізичне виховання». Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні згідно з державною національною програмою «Освіта» є формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров’я. Фізичне виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді. Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя. Третій рік поспіль збірна команда дівчат нашого закладу займає перше місце у районних змаганнях із волейболу, постійно захищаючи честь нашого району на обласних змаганнях, де займають призові місця. Кожна держава повинна мати свою армію,що захищатиме її інтереси. Україна – як незалежна держава – має бути готовою відстоювати свою омріяну у віках і недавно здобуту незалежність. Необхідні учням знання можна узагальнити за такими розділами: вплив фізичних вправ на особистість учня Голинський Геннадій Анатолійович. Дата народження: 10 листопада 1972 року. Посада: Вчитель фізичної культури. Закінчив: Державний педагогічний інститут у 1994 році ім. Володимира Винниченка. 14 жовтня в Україні відзначається день Покрови. А віднедавна указом президента цей день визначено як День Захисника України. Сценарій проведення Олімпійського уроку «Спорт і фізичне виховання -утвердження здорового способу життя» Різновиди шкільних уроків фізичної культури.Уроки фізичної культури мають багато характеристик. Кожна з них може бути покладена в основу їх. Ряд позицій, що торкаються цього питання, вже розглянуто нами у характеристиці завдань уроку. |