Переможці ІІ Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
В. Сухомлинський писав, що «немає абстрактного учня, потрібно розкривати сили і можливості кожної дитини, давати їй радість успіху в розумовій праці». Адже кожна дитина – це унікум у своєму роді, неповторна індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Обдарованість як діамант, який потрібно відшліфувати, щоб у його гранях заграли веселкові барви. Роль учителя є досить важливою у процесі розвитку обдарованої дитини. Часом нелегко знайти правильний індивідуальний підхід до учня. Але якщо така співпраця налагоджена, то результат говорить сам за себе.
Нещодавно завершився ІІ (обласний етап) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Олександрівська ЗШ І- ІІІ ступенів №1 КЗ «Олександрівське НВО №1» радо зустрічала своїх переможців: ученицю 9 класу Тимофієнко Ілону та учня 10 класу Петренка Дмитра. Під керівництвом своїх учителів учні досліджували, аналізували, робили висновки, творили.
Тимофієнко Ілона працювала над науково-дослідницькою роботою з української мови на тему: «Назви вулиць та провулків смт. Олександрівка». Учениця зібрала цікаві факти про найменування вулиць рідного селища в різні часи, розподілила 124 офіційні назви вулиць, що сьогодні існують на території Олександрівки, на лексико-семантичні групи; дослідила структурні та словотвірні особливості годонімів. Її робота на захисті посіла ІІІ місце.
Петренко Дмитро з 2016 року працював у секції «Експериментальна фізика» над науковою роботою на тему: «Дослідження радіактивного фону Олександрівки та прилеглих до неї територій». Учень здійснював експериментальні вимірювання радіаційного фону біля громадських споруд селища Олександрівка, лісових насаджень, грунтових та асфальтованих доріг, водоймищ. На захисті робіт здобув ІІ місце.
Немає більшої радості для вчителя, як бачити щасливі, розумні очі своїх вихованців у момент перемоги. Але це тільки початок. Т. Едісон говорив:
« Творчість – це десять відсотків натхнення і дев’яносто відсотків важкої праці». Тож, дорогі діти, сподіваємося, що запалена нами у ваших душах іскра пошуку ніколи не згасне, а палахкотітиме яскравим полум’ям знань. Не зупиняйтеся ніколи на досягнутому, учіться, дерзайте, досягайте нових висот.
Пам’ятайте: ви – наша гордість!