Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу
Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу зумовлена новими соціальними вимогами, розвитком освіти та загальноосвітніми тенденціями.
Важливим завданням діяльності психологічної служби є забезпечення супроводу педагогічних інновацій, захист психологічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу, протиправної поведінки, насильства, підвищення психологічної культури, посилення виховного компоненту системи освіти, формування готовності учнів до самостійного життя в суспільстві після завершення навчання, сприяння розвитку та самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу.
1 березня в КЗ «Олександрівське НВО №1» Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання творчої лабораторії соціально – психологічної служби по проблемі «Соціально – психологічний супровід навчально виховного процесув умовах децентралізації освіти»
Під час обговорення було визначено пріоритетні напрямки роботи:
• Моніторинг психологічного розвитку учнів;
• Пошук та підтримка обдарованої молоді;
• Корекційно-розвивальна робота з «важкими» дітьми;
• Формування мотивації до здорового способу життя;
• Створення умов до самоосвітньої діяльності та розвитку творчого потенціалу учнів, вчителів.