Про себе

Про себе

22.11.2024 в 07:30 Пиптя С. П. 1482 0 MarynaBaldovska

Пиптя Світлана Петрівна

Посада:заступник директора з виховної роботи, вчитель географії та біології.

Народилася 25 вересня 1978 року.

Після закінчення Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3 зі срібною медаллю, вступила до Кіровоградського педагогічного університету ім. В. Винниченка, де навчалась з 1995 по 2000 р. на природничо – географічному факультеті. По закінченню університету присвоєна кваліфікація вчитель географії та біології.

По його закінченню працювала вчителем географії Несватківської загальноосвітньої школи. З 2003 року по 2013 рік працювала в Олександрівській ЗШ І-ІІІ ст. №1 на посаді вчителя географії та біології. З 03 вересня 2013 року призначена в цій школі на посаду заступника директора з виховної роботи.

Педагогічний стаж: 14 років. Маю І кваліфікаційну категорію.

Не так важливо вчити дітей,
як потрібно створити ситуацію,
у якій дитина просто не може не вчитися
і робить це із задоволенням.
К. Роджерс

Проблема над якою я працюю вже близько 12 років, це - “Особистісно орієнтоване навчання з використанням ІКТ на уроках біології та формування креативно – виховного середовища для розвитку громадянина України”.

Провідною ідеєю моєї роботи є:

- формування в учнів емоційно – ціннісного ставлення до природи, до себе, до загальнолюдських цінностей;

- формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне.

Моє педагогічне кредо:

«Щоб стати справжнім педагогом, вихователем дітей, треба віддати їм своє серце, пройти школу сердечності, тобто, пізнати серцем все, чим живе, про що думає вихованець».

В.О.Сухомлинський

Застосовуючи особистісно-орієнтований підхід в системі вивчення біології – я прогнозую, діагностую діяльність учнів, як наслідок – співпраці вчителя з учнями у науково-дослідницьких проектах, роботах МАН, олімпіадах, Всеукраїнських туристсько-краєзнавчих експедиціях, конкурсах. Окремі теми курсу біології проводжу у формі тренінгу, або циклу інтерактивних вправ. На окремих етапах уроку використовую різні інтерактивні вправи, відео фізкультхвилинки на патріотичну тематику.

Використовуючи мультимедійні технології забезпечую наочне подання інформації, яка в такому випадку краще засвоюється і перетворює процес навчання на цікавий інтерактивний діалог. Під час роботи намагаюся здійснювати індивідуальний підхід до учнів, враховуючи їх вікові та психологічні особливості, створюю умови для розвитку самовияву особистості. Активізуючи самостійну діяльність учнів, їх творче мислення, на уроках біології передбачаю створення та розв’язок проблемних ситуацій, розвиваю уяву, критичне мислення.

Виховуючи в своїх учнів справжніх патріотів нашої країни, впроваджую на своїх уроках ще один напрямок, а саме – національно – патріотичний, тобто вивчення природи рідного краю, так як природа є потужним фактором виховання поваги й любові до своєї Батьківщини.

Тож організовуючи навчальний процес, використовую ІКТ, широкий спектр інтерактивних методів, використовую такі елементи національної культури як народні перекази, легенди, оповіді, загадки, пісні, думи, прислів’я та прикмети про наших супутників – рослин і тварин, які дійшли до нас із сивої давнини.

Найголовніше, що на кожному уроці необхідна пізнавальна активність, а вона залежить тільки від учителя, від його уміння активізувати учнів. Активні методи спонукають дітей до старанного навчання. При активних методах всі на уроці працюють інтенсивно, з цікавістю та бажанням: слухають – думаючи, спостерігають – думаючи, читають – думаючи, виконують завдання – думаючи… Головне, що активні методи допомагають старанності всіх учнів: сильним, кмітливим, допитливим, слабким, безвільним, ледачим…

Завдяки активним методам роботи досягається уміння пробуджувати в серцях і розумах дітей інтелектуальне відчуття радості пізнання навколишнього середовища. Бо світ навколо дитини – це світ природи з безмежним багатством явищ і невичерпною красою. В природі вічне джерело дитячого розуму.

Діти повинні жити у світі краси, гри, казки,
музики, малюнка, фантазії, творчості.

Василь Олександрович Сухомлинський

Автор матеріала
Поділитись в соціальних мережах
Прикріплення
Відсутні
Додаткові функції
Друкувати
Надіслати другові
Коментарі
avatar