Пошуково-дослідницька діяльність

Пошуково-дослідницька діяльність

22.11.2024 в 04:14 Майданник О.П. 1249 0 OksanaMaydannuk

Формування пізнавального інтересу до теми дослідження, розкриття її важливості як для рішення проблем свого регіону, так і особисто для індивідуальної траєкторії розвитку учня, його удосконалення та набуття досвіду практичної дослідницької діяльності є головним завданням вчителя.

Дослідницька діяльність - одна з ефективних форм процесу пізнання.
Послідовність дій при організації пошуково-дослідницької діяльності школярів:

  • створення стану зацікавлення учнів, тобто мотивації дослідження;
  • виділення та опрацювання теоретичного матеріалу з різноманітних джерел (Інтернет, шкільний підручник, бібліотечний фонд, тощо);
  • розробка схеми проведення дослідження, ходу його виконання та складання плану дослідницької роботи у відповідності до поставленої мети;
  • проектування результатів дослідницької роботи;
  • виконання дослідної роботи та її корегування;
  • оформлення результатів дослідження;
  • аналіз одержаних результатів (статистичний, графічний і аналітичний аналіз даних), співставлення наслідків проведеного експерименту з прогнозом результатів досліджень та обґрунтування висновків;
  • написання висновків та результатів;
  • презентація результатів дослідницької діяльності на занятті, позакласному заході або конкурсах різного рівня.

Формування пізнавального інтересу до теми дослідження, розкриття її важливості як для рішення проблем свого регіону, так і особисто для індивідуальної траєкторії розвитку учня, його удосконалення та набуття досвіду практичної дослідницької діяльності є головним завданням вчителя.

Автор матеріала
Поділитись в соціальних мережах
Прикріплення
Відсутні
Додаткові функції
Друкувати
Надіслати другові
Коментарі
avatar