Навчально-методичний посібник
Рецензія
на навчально-методичний посібник О.Ю.Железковської вчителя англійської мови Олександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів №1
Представлений для рецензії посібник містить матеріал з проведення занять в літньому англомовному таборі. Тематика першої частини підручника вміщує загальну інформацію щодо формування англомовних таборів, їх роль в житті і відпочинку учнів, вдосконаленні знань учнів з англійської мови. В першій частині підручника представлено один з інноваційних підходів до навчання іноземної мови - традиційне проведення літнього табору в школі. Визначено підхід, який сприяє мотивації до вивчення іноземної мови, а саме підвищення рівня знань з англійської мови.
Крім того, посібник вміщує матеріал щодо проектного методу, за допомогою якого учні відкривають для себе значення англійської мови. У посібнику описано компетентнісний підхід. Тут є всі необхідні поради для вчителів шкіл щодо формування англомовних таборів, проведення цікавих уроків, ігор, змагань, а також представлена загальна інформація про англійські табори.
Друга частина посібника вміщує розроблені уроки, які є прикладом проведення занять з англійської мови в англомовних таборах. До другої частини посібника увійшли оригінальні тексти відомого педагога, Учителя з великої букви Василя Сухомлинського, словник найуживаніших слів до кожного розробленого уроку та вправи різних видів для розвитку навичок усного мовлення та письма. Доречною є добірка прислів'їв та приказок. Крім того, у кожному розробленому уроці представлено базовий текст, який супроводжуються питаннями до нього та вправами на розуміння.
Корисними для учнів є такі види вправ, як спонукання до обміну думками за такою тематикою: «Людська подяка», «Особистість та її позитивні і негативні риси характеру», «Вражаючий вплив музики на людину», «Спорт та його роль у житті людини»; організація дискусії у групах; проектна робота; коментар прислів'їв; розгадування кросвордів; співання пісень та ін. Запропоновані автором посібника вірші відомих поетів та пісні мають естетичну цінність та виховне значення. Різноманітні види завдань дають змогу учням визначити якість засвоєння матеріалу, що забезпечує мотиваційну та розвиваючу функції.
Матеріал посібника викладено послідовно та доступно.
В цілому навчальний посібник Железковської О.Ю. повністю відповідає вимогам, які передбачено до навчальних видань і може бути рекомендований до публікації його як навчального посібника. Посібник може бути використаний вчителями іноземної мови у навчальному процесі школи.
Рецензент:
кандидат педагогічних наук,
викладач кафедри практики
германських мов Кіровоградського державного
педагогічного університету
імені Володимира Винниченка Божко Н.В.
Переглянути навчально-методичний посібник ви можете за посиланням поданим нижче.