Навчальні ігри на уроках в початковій школі
Дуже важливим на сьогоднішній день є впровадження ігрових технологій на уроках інформатики в 2-4 класах та доведення позитивного впливу ігор на засвоєння учнями знань, розвитку пізнавального інтересу та творчих здібностей.
Проблема формування і розвитку творчої особистості є однією з найбільш глобальних психолого-педагогічних тим вивчення. Зацікавленість є істотною якістю особистості, спрямованою на оволодіння знаннями. Встановлено, що вона є побудником будь-якої діяльності школяра, в тому числі і навчальної. Необхідною умовою розвитку і формування зацікавленості школярів є відшукання найважливіших шляхів спонукання учнів до навчання. Для цього можна використовувати ігрові технології.
Здійснивши аналіз ігрових технологій на уроках інформатики можна зробити висновки - ігри надзвичайно корисні. Вони сприяють розвитку спостережливості у дітей, вчать порівнювати, аналізувати, робити висновки, узагальнення. Завдяки ігровим формам занять вдається залучити пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати змогу дитині відчути успіх, повірити в свої сили.
Але для того, щоб отримати позитивний результат слід дотримуватись основних вимог:
1. враховувати вікові, психічні та фізичні особливості дітей при виборі теми і форми;
2. дотримуватись принципу доступності;
3. враховувати рівень зацікавленості дітей щодо обраної теми;
4. створити умови для розвитку інтелектуальних, розумових, творчих здібностей дітей;
5. залучити до роботи всіх дітей;
6. застосовувати різні форми і види ігрової діяльності.
І головне: варто пам’ятати, що гра на уроках, в першу чергу, має бути засобом здобуття нових знань, а не тільки розвагою. Це праця, яка вимагає певних сил, здолання певних труднощів, потребує реалізації певних здібностей.
Проблема формування і розвитку творчої особистості є однією з найбільш глобальних психолого-педагогічних тим вивчення. Зацікавленість є істотною якістю особистості, спрямованою на оволодіння знаннями. Встановлено, що вона є побудником будь-якої діяльності школяра, в тому числі і навчальної. Необхідною умовою розвитку і формування зацікавленості школярів є відшукання найважливіших шляхів спонукання учнів до навчання. Для цього можна використовувати ігрові технології.
Здійснивши аналіз ігрових технологій на уроках інформатики можна зробити висновки - ігри надзвичайно корисні. Вони сприяють розвитку спостережливості у дітей, вчать порівнювати, аналізувати, робити висновки, узагальнення. Завдяки ігровим формам занять вдається залучити пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати змогу дитині відчути успіх, повірити в свої сили.
Але для того, щоб отримати позитивний результат слід дотримуватись основних вимог:
1. враховувати вікові, психічні та фізичні особливості дітей при виборі теми і форми;
2. дотримуватись принципу доступності;
3. враховувати рівень зацікавленості дітей щодо обраної теми;
4. створити умови для розвитку інтелектуальних, розумових, творчих здібностей дітей;
5. залучити до роботи всіх дітей;
6. застосовувати різні форми і види ігрової діяльності.
І головне: варто пам’ятати, що гра на уроках, в першу чергу, має бути засобом здобуття нових знань, а не тільки розвагою. Це праця, яка вимагає певних сил, здолання певних труднощів, потребує реалізації певних здібностей.
Автор матеріала
Коментарі