Участь у Конкурсах дає можливість моїм учням ще раз перевірити свої вміння застосовувати знання на практиці, відчути азарт змагання і радість успіху. Цього року ми вкотре беремо участь у конкурсі "Грінвіч". На початку літа в нашій школі працює англомовний табір з денним перебуванням «DISCOVERY» Наша школа з грудня 2012 року співпрацювала з Волонтером Корпусу Миру/США в Україні Келсі Роут. Келсі Роут хоча й не мала педагогічного досвіду, але наші спільні уроки дали гарний результат. Пристосовуючись до методики викладання сучасного уроку, я працюю над інтерактивними та проектними технологіями особистісно – зорієнтованого навчання. Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо. В процесі своєї роботи я користуюсь методичними рекомендаціями згідно листа Міністерства освіти і науки України від 26.06. 2015 р. № 1/9-305. Для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація — тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки з вивчення англійської мови. Без вивчення рідної культури й мови неможливе вивчення іноземної мови. Усвідомлення загальнолюдських цінностей - невід`ємна частина розвитку почуття національної самобутності. Програма не обмежує самостiйнiсть і творчу iнiцiативу вчителя, передбачаючи гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб учнів та обраних засобів навчання. Мета: Практикувати учнів у діалогічному та монологічному мовленні. Активізувати ЛО теми. Відпрацювання конструкцій I like…I do not like…My hobby is… Виховувати повагу та ввічливість у стосунках з друзями. Ідучи на кожен урок, враховуючи індивідуальні особливості кожного учня, я приділяю велику увагу підготовці до спілкування зі своїми дітьми, а також вибору форм, методів роботи з ними. Урок англійської мови в бібліотеці. Готуючись до уроку в бібліотеці я намагалась створити не тільки ситуацію «похід до бібліотеки», використати інтерактивні технології, а й включити елемент патріотизму,були використані книги лише українських письменників. Чи завжди вчитель чітко планує хід уроку, знає, кого спитає, чи буде використовуватись на уроці наочність, картки з опорами, що він зробить, якщо хтось із учнів не виконає домашнього завдання? Казка іноземною мовою має величезні виховні можливості. Казка - це завжди ненав'язливе виховання. Однією з ефективних форм моєї роботи є інсценізація казки ,особливо в молодших школярів . Щороку ,в межах тижня англійської мови ,ми влаштовуємо концерт. |