Корекційно-розвивальна програма
Мета: розвиток та вдосконалення пізнавальних процесів до стану норми, що сприяло б кращому засвоєнню навчального матеріалу, подолання асоціальної поведінки із закріпленням соціально прийнятних моделей поводження.
Завдання:
1. Вдосконалення всіх пізнавальних процесів.
2. Формування віри у свої власні сили та можливості.
3. Розвиток можливостей учня, формування в нього необхідних знань, умінь і навичок для підвищення результативності шкільної діяльності.
4. Розвиток вміння контролювати свою поведінку.
5. Підготовка вчителів і батьків до виконання ними завдань корекції.
Предмет корекції: пізнавальна сфера, контрольно-вольова сфера.
Модель корекційної програми: типова модель.
Вид корекційної програми: вільна програма.
Методи корекційної програми: казкотерапія, ігротерапія, психогімнастика, методи поведінкової корекції.
Засоби корекції: ігри, вправи, бесіди, прийоми неігрового типу, спрямовані на вдосконалення пізнавальних процесів та формування соціально прийнятних моделей поведінки.
Форма роботи: змішана.
Очікувані результати: підвищення рівня пізнавальних процесів, подолання проявів асоціальної поведінки.
Етапи корекції:
І. Діагностичний.
ІІ. Настановчий.
ІІІ. Корекційний.
ІV. Етап оцінки ефективності корекційного впливу.
Повністю завантажити корекційно-розвивальну програму можна за посиланням, поданим нижче.