Всесвітній мандрівник Жуль Верн

Всесвітній мандрівник Жуль Верн

20.05.2024 в 10:14 Козир Н.І. 1119 0 MarynaBaldovska

ТЕМА: «ВСЕСВІТНИЙ МАНДРІВНИК ЖУЛЬ ВЕРН».

МЕТА: ознайомити учнів з біографією Ж. Верна; викликати інтерес до письменника як до непересічної особистості, дати уявлення про літературну спадщину романіста, занурити дітей у незвичайний, захоплюючий світ Ж. Верна, «відкрити» письменника-фантаста; розвивати творчу уяву і логічне мислення.

ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, виставка його книг, роздатковий матеріал для роботи в групах, корабель, перо, книга, глобус, комп'ютерна презентація, анімаційний фільм тa уривок документального фільму.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

1. СЛОВО ВЧИТЕЛЯ.

Ми закінчили вивчати творчість Д. Дефо і його роман «Робінзон Крузо», але наші подорожі не закінчилися. Сьогодні, і на протязі ще декількох уроків, ми продовжимо з вами подорожувати, знову будемо переживати надзвичайні пригоди, знову зануримося у незвичайний, захоплюючий світ пригод.

  • Зверніть увагу на предмети, які знаходяться на моєму столі (корабель, перо, книга, глобус).
  • Як вони пов`язані між собою? Якій людині вони можуть належати? (Людині, що любить мандри, книги).

Такі речі дійсно могли належати й відомому французькому письменнику Ж. Верну, який розповідав у своїх творах про подорожі й пригоди, про розумних та сміливих людей.

ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. ВИЗНАЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ.

ВЧИТЕЛЬ: захоплені сучасники називали Ж. Верна «всесвітнім мандрівником», «чарівником», «пророком», «провидцем», «винахідником без майстерні».

Чому саме так називали Ж. Верна? Це і є наше проблемне питання на урок.

Крім того, прошу звернути увагу на епіграфи. Але до них ми повернемося, коли познайомимося з Ж. Верном, який завітав на наш урок.

Презентація

ЕПІГРАФИ:

1) Ніхто на світі не прожив без мрії… (Леся Українка).

2) Фантазія – це природна сила людини. (Ф. М. Достоєвський).

3) Ж. Верн тому назавжди залишився з нами, що він вірив у майбутнє людства. (П. Гаммара-фр. критик).

ІV. РОБОТА ПО ТЕМІ.

1. Робота з підручником

2. РОБОТА З ЕПІГРАФАМИ.

(В парах або малих групах).

  • Розкрийте зміст епіграфу.
  • Поясніть, в якій мірі кожен з епіграфів стосується теми уроку?

3. Ігровий момент. (вікторина, кросворд)

V. ПІДСУМКИ УРОКУ.

  • Про що ви дізналися?
  • Що найбільше вас зацікавило?
  • Які нові слова ви почули на уроці? Поясніть їхнє значення.

VI. ОЦІНКИ ЗА УРОК, ЇХ КОМЕНТАРІ.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

1)Дібрати цитатний матеріал на тему: «Випробування героїв роману»;
2) Повторити визначення роману, згадати види романів.
3) Для роботи в групах. Близько до тексту переказати епізод, в якому розкривається сила людини.
4) Анімаційний фільм “Жуль Верн”.

Автор матеріала
Поділитись в соціальних мережах
Прикріплення
Відсутні
Додаткові функції
Друкувати
Надіслати другові
Коментарі
avatar