Інтелектуальні ігри
Інтелектуальний розвиток дітей є одним із завдань національного виховання. Розв’язати його можна за допомогою інтелектуальних ігор. Під інтелектуальною грою розуміють таку ігрову форму виховної роботи, участь у якій сприяє розвитку розумових здібностей дитини та виникненню в неї інтелектуальних почуттів, пов’язаних із потребою в пізнанні, пошуками істини та розв’язанням різного роду завдань.
Під час проведення інтелектуальної гри дитина отримує знання, відбувається її інтелектуальний розвиток: логічне мислення, кмітливість, здатність переносити знання у нову ситуацію; формуються позитивні якості характеру, наполегливість у досягненні мети, сміливість, ініціатива, винахідливість, взаємодопомога, свідома дисципліна.
Формувати та розвивати всі ці позитивні якості мали змогу учасники команд інтелектуалів Олександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів №1 під час проведення шкільного етапу районного чемпіонату інтелектуальних ігор. Помірятися силами зійшлися дві команди: «Прайм» та «Ерудит». Гра проводилася у формі вікторини, на питання якої учасники давали відповіді у письмовій формі.Інтелектуальні змагання проходили у чотири етапи, гравці давали відповіді на запитання з різних галузей знань науки, літератури, мистецтва. У ході вікторини учасники змагалися за те, щоб повніше та правильно відповісти на поставлені запитання. Інтелектуальна гра вимагала конкретних знань, ерудованості гравців.
В результаті запеклої боротьби з розривом у декілька балів перемогу здобула команда «Прайм». Вітаємо переможців: Крамар Анастасію, Приймака Святослава, Торбенка Олексія, Бойко Ію, Бондаренко Катерину, Краплину Руслана. За активну участь у грі виносимо подяку учасникам команди «Ерудит»: Баглюку Євгенію, Шинкаренку Владиславу, Стороженку Роману, Юрченку Артемові, Кравченко Елоні, Яцині Надії.
Бажаємо всім поповнити свої знання, відкрити нові цікаві світи і зрозуміти афоризм Сократа: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». А ще дуже важливо усвідомити, що будь-яка людина, беручи участь у цікавій і захоплюючій грі, непомітно для себе вирішує складні завдання самовизначення і саморозвитку .