Програма корекції дезадаптації в учнів першого класу
Мета: формування адекватної мотивації навчання; зниження рівня тривожності до стану норми з контролем результату й закріплення позитивного ефекту до кінця корекційної програми та через шість місяців; підвищення самооцінки, формування віри у власні сили та можливості.
Завдання:
1. Формування адекватної мотивації (навчальної).
2. Зниження тривожності та скутості школярів.
3. Сприяти фoрмуванню в учнів віри у свої сили і можливості.
4. Розширення можливостей школярів, формування в них необхідних знань, умінь і навичок для підвищення результативності шкільної діяльності та зниження рівня тривожності.
5. Формування адекватної самооцінки в учнів.
6. Розвиток уміння контролювати рівень тривожності.
Предмет корекції: пізнавальна та контрольно-вольова сфери.
Модель корекційної програми: типова модель.
Вид корекційної програми: вільна програма.
Методи корекції: ігротерапія, психогімнастика, методи поведінкової корекції.
Засоби корекції: ігри, вправи, бесіди, прийоми неігрового типу, спрямовані на зниження рівня тривожності.
Форма роботи: змішана.
Очікувані результати: зниження рівня тривожності, підвищення самооцінки, формування адекватної самооцінки, розвиток комунікативних здібностей.
Етапи корекції:
І. Діагностичний.
ІІ.Настановчий.
ІІІ. Корекційний.
ІV. Етап оцінки ефективності корекційного впливу.
Повністю завантажити програму корекції дезадаптації в учнів першого класу можна за посиланням, поданим нижче.