Програма корекції дезадаптації в учнів першого класу

Програма корекції дезадаптації в учнів першого класу

22.11.2024 в 10:58 Чернявська Т. П. 1101 0 MarynaBaldovska

Мета: формування адекватної мотивації навчання; зниження рівня тривожності до стану норми з контролем результату й закріплення позитивного ефекту до кінця корекційної програми та через шість місяців; підвищення самооцінки, формування віри у власні сили та можливості.

Завдання:

1. Формування адекватної мотивації (навчальної).
2. Зниження тривожності та скутості школярів.
3. Сприяти фoрмуванню в учнів віри у свої сили і можливості.
4. Розширення можливостей школярів, формування в них необхідних знань, умінь і навичок для підвищення результативності шкільної діяльності та зниження рівня тривожності.
5. Формування адекватної самооцінки в учнів.
6. Розвиток уміння контролювати рівень тривожності.

Предмет корекції: пізнавальна та контрольно-вольова сфери.

Модель корекційної програми: типова модель.

Вид корекційної програми: вільна програма.

Методи корекції: ігротерапія, психогімнастика, методи поведінкової корекції.

Засоби корекції: ігри, вправи, бесіди, прийоми неігрового типу, спрямовані на зниження рівня тривожності.

Форма роботи: змішана.

Очікувані результати: зниження рівня тривожності, підвищення самооцінки, формування адекватної самооцінки, розвиток комунікативних здібностей.

Етапи корекції:

І. Діагностичний.
ІІ.Настановчий.
ІІІ. Корекційний.
ІV. Етап оцінки ефективності корекційного впливу.

Повністю завантажити програму корекції дезадаптації в учнів першого класу можна за посиланням, поданим нижче.

Автор матеріала
Поділитись в соціальних мережах
Прикріплення

Завантажити

Додаткові функції
Друкувати
Надіслати другові
Коментарі
avatar