Про себе
Назаренко Володимир Вікторович
Освіта вища: Закінчив Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка /2009 рік/
Спеціальність за дипломом: «Вчитель фізичної культури основної та старшої школи. Краєзнавчо -туристична робота» Працюю: вчителем фізичного виховання Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Олександрівського району Кіровоградської області
Кваліфікаційна категорія: вчитель ІІ категорії
Педагогічний стаж: 9 років
Педагогічне кредо: Перед тим, як зробити дитину розумною та кмітливою, зробіть її здоровою. Жан Жак Руссо
Проблема над якою працюю: Зміцнення здоров’я, формування компетентної особистості в умовах сучасного суспільства засобами фізичної культури.
Фізична культура є важливою складовою частиною загальної культури суспільства, продуктом його творчої діяльності. Нажаль, реалії сьогоднішнього життя такі, що діти замість важливої для їх розвитку фізичної активності , як альтернативу обирають пасивне сидіння біля екранів комп’ютера чи телевізора. Тому в сучасному інформаційному суспільстві на нас, вчителів фізичного виховання ,покладено важливі завдання: переконати учнів змінити годину гри на планшеті на годину занять присвячену загартовуванню власного здоров’я .
Переконаний, що фізична культура у загальноосвітніх навчальних закладах має на меті збереження і зміцнення здоров'я учнів, розвиток рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості, формування ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя. Для реалізації цих завдань намагаюсь постійно збагачувати свої знання, розширювати свій світогляд: черпаю нову корисну інформацію з фахових журналів, цікавлюсь досвідом досвідчених учителів, мене також приваблюють цікаві розробки уроків, методи і прийоми роботи вчителів-новаторів. Нове та раціональне використовую на своїх уроках.
Готуючись до проведення уроків, враховую і передбачаю фізичний стан класу, здійснюю особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів. На уроках вирішую три основні напрями: оздоровчий, тренувальний, освітній. Намагаюсь проводити найбільше уроків на свіжому повітрі, з метою загартування організму дітей. Тренувальний напрям служить для підвищення рівня рухової підготовленості. Освітній напрям дає змогу озброїти учнів знаннями з історії фізичної культури, гігієни фізичних вправ, освоєння учнями методики рухових дій, тренування розвитку рухових здібностей.
Прагну, щоб кожен урок був логічним продовженням попереднього і, водночас, підготовкою до наступного, змістовним, цікавим для учнів і таким, що спонукає їх до активної діяльності. У практиці роботи з фізичної культури застосовую різні методи навчання: - Словесні; - Наочні; - Практичні; - Фронтальний; - Позмінний; -Потоковий; -Круговий;
Працюючи з учнями, роблю висновок, що всі перераховані форми роботи фізичного виховання мають кінцеву мету сформувати в учнів уміння і навички самостійних занять фізкультурою у повсякденному житті. По закінченню школи, учні повинні вміти самостійно підтримувати належний стан свого організму. І на завершення скажу: «Хто день починає із зарядки, у того здоров'я в порядку».